Khamis, 22 Mac 2012

ARA CAKUNG vs SITAM PINANG

 ARA CAKUNG
baka: direct dr baka cakung KELEBI, SIAM
teknik:ketip, serong, kilas, sembong baik
RM400... (nego)




VS


SITAM PINANG
baka: Thai + ayam hutan 
ayam milik member CK
kalau berminat gtaw CK... tp xtaw la tuan dia nk jual ke x.. heheee


=

ni dah ROUND kedua... ROUND pertama xsempat record hehehe

6 ulasan:

  1. Halo ck.. Salam, hahahah kuat giler la ayam ko ck ye! Kalo lawan ayam aku kmpem mati semua ayam aku kerana dibelasah aym ko! Ayam aku xdela sgt skil ketip,serong kilas sembong baik pun mcm aym ko.. huhu nice bro!

    BalasPadam
  2. salam Han, xde la, ayam biase2 jer...si ara nih pun dah pi LANGKAWI. harap dapat julang nama kat sana. Mujur sempat buat ANAK si ara nih, xtau la ank2 dia mcm mana nnti hu3... anyway sorry coz lewat reply. apepun keep in touch k.

    BalasPadam
  3. ck..bila lagi nk bukak jualan ni..dpt mcm ni puas ati..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah BUKA slow2... rajin2 la tgk blog yer..

      Padam
  4. Putra Riz: rajin2 la tgk BLOG nih... ada update ayam baru cuma nk update video blom sempat...

    Amir: sblom jual smpat buat anak, tp lekat sekor ja. tu pun anak betina. adik beradiknya yg lain hilang jejak... hu3...

    BalasPadam